SPORTIC #11 – Stop / Collaborate / Adapt

Suntem la km 30, dacă e să facem o comparație cu un maraton. Am trecut de o bună parte din această provocare pandemică, dar suntem încă într-un moment dificil și ce facem acum este esențial pentru cum vom trece linia de finish.

Deși este o perioadă extrem de dificilă, ea are potențialul să fie un catalist de creștere a industriei și a numărului practicanților de sport.

La fel ca în cursă, putem să punem capul în pământ și să tragem singuri, sau putem încerca să colaborăm și să ne încurajăm reciproc.

Newsletter industrie evenimente anduranță

Dacă dorești să primești aceste noutăți din industrie prin email, te invit să te abonezi mai jos:

Știri din industrie

Under Armour și-a redus bugetul de sponsorizare cu 47%

SGB Media

Under Armour a redus anul trecut bugetul de sponsorizare cu 47%, la $361.6 milioane în 2020 de la $679.1 milioane în 2019, conform raportului anul emis.


Chestionar Mass Participation World despre evenimente fizice

Mass Participation World

Mass Participation World a derulat un chestionar printre organizatorii de evenimente sportive de anduranță, despre când văd posibilă desfășurarea de evenimente fizice. Vezi întregul webinar “World Athletics Road to Races: The Optimism Episode” AICI.


Webinari gratuite World Triathlon despre desfășurarea evenimente în pandemie

Federația internațională de triatlon a realizat o serie de webinarii cu sfaturi despre adaptarea evenimentelor în contextul pandemic. Domeniile adresate sunt: Media & TV // Comunicarea în timpul cursei și de criză // Planificarea Activităților Operaționale // Planificarea zonei de eveniment // Analiza riscului si planificare medicală etc.

Dezvoltare Insights

About Author

Gabriel Solomon

Leave a Reply